Klacht Wideally.com: Opgelicht en geen geld retour.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346966
Gebruiker
Trijntje-Peter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Alpenglas besteld, en drie mails gestuurd omdat het niet werkt. Drie maal adres gevraagd om het terug te sturen en me geld terug te vragen. Adres nog steeds niet ontvangen en kan waardebonnen krijgen. Die wil ik niet ik wil niets anders kopen. Wordt me opgedrongen. Voel me bedrogen en ze hebben valse verwachtingen gewekt. Als iets niet werkt hoor ik toch geld terug te krijgen. Dat is volgens mij wettelijk geregeld. Dit is oplichterij. Ik ben erg boos. Helaas maar weer een vierde mail sturen. Koop hier nooit meer iets. Flut bedrijf.

De oplossing

Geld terug geven omdat ze niet hebben geleverd wat had gemoeten volgens hun website. Oplichterij.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Trijntje-Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aangeboden nieuw Alpenglas. Dat wil ik niet omdat het product niet werkt en er geen vertrouwen meer in heb. Heb gevraagd mijn geld retour te geven en dat weigeren ze. De reden wordt mijn nog steeds niet verteld waarom ik mijn geld niet retour krijg. Heb weer een mail gestuurd waarom ik daar geen antwoordt op krijg. Ben zeer ontevreden. Gonny Nagelmakers
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wideally.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen