Opgelost door Wideally.com: oplichting !!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 353789
Gebruiker
huisvrouw
Datum
14 reacties

Details

Klacht

heb een bestelling gedaan...product kapot..een paar x een klacht ingediend ..nu ben ik geblokt bij mijn e,mail...er word gebruik gemaakt van mijn email in heel europa..!!!!

Gewenste oplossing

als je hun nu intypt bestaat de site niet meer ...zouden jullie me kunnen helpen om daarachter te komen..voel me behoorlijk bedondert voor 130euro....wil niet dat er nog meerdere de dupe van worden .zal mijn geld niet meer terug krijgen
Geboden oplossing
Ik heb vandaag het geld terug ontvangen ..superrr bedankt .gr huisvrouw
Status
opgelost
Beoordeling
happy

14 reacties

  1. Auteur
    Wideally.com
    Datum
    Beste E.J.H. Max,

    We hebben u per e-mail beantwoord.

    Gelieve voor alle vragen in verband met onze diensten contact op te nemen met nl@wideallysupport.com en een medewerker van ons team zal u met plezier verder helpen.

    Bovendien kan u ook contact opnemen met ons Engelstalige contact center via het nummer
    +46 40 692 23 90. We zijn bereikbaar van woensdag tot zondag van 9 tot 5 (Midden-Europese Tijd).
  2. Auteur
    huisvrouw
    Datum
    Dan zie ik graag jullie mail tegemoet..ik heb fimpjes enz gestuurd als bewijs..na het eerste geen reactie meer op de volgende gr huisvrouw
  3. Auteur
    huisvrouw
    Datum
    Heb al 2 x een mail gestuurd, maar krijg geen reactie terug..vind het niet netjes. Ze geven bij u aan dat ik ze moet mailen ,maar reageren tot nu niet ..gr
  4. Auteur
    huisvrouw
    Datum
    ik krijg geen reactie meer van hun. heb aan gegeven dat ik mijn geld terug wil. . ze kunnen me een nieuwe sturen, maar alsnog geen reactie van hun kant

  5. Auteur
    Wideally.com
    Datum
    Beste

    De onderstaande e-mail hebben wij naar u gestuurd op 07/03:

    From: Wideally NL
    Date: Thu, Mar 7, 2019 at 5:15 PM
    Subject: Re: Mijn bestelling
    To: els.max


    Beste mw. Max,

    Wij vinden het spijtig om te horen dat u geen vervanging wilt voor uw Luma Care. Omdat wij klanttevredenheid serieus nemen, hebben wij het volledige bedrag teruggestort op uw rekening.

    Wij hopen dat u ons in de toekomst alsnog een kans geeft om beter te presteren. Als teken van dankbaarheid voor uw vertrouwen, willen wij u een cadeaubon t.w.v. €15 toesturen, om te gebruiken in onze webwinkel:

    https://northernrules.com/

    De defecte Luma Care hoeft u niet naar ons terug te sturen.

    Met vriendelijke groet,
    Uw Luma Care Team
  6. Auteur
    Wideally.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Wideally.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  8. Auteur
    huisvrouw
    Datum
    Ik heb geen mail ontvangen en zeker ook nog geen geld terug op mijn rekening gehad .
  9. Auteur
    huisvrouw
    Datum
    Zou het dus graag op mijn rekening terug zien ..na 12 dagen zou ik het toch zeker al binnen moeten hebben ..gr
  10. Auteur
    huisvrouw
    Datum
    Vandaag nog steeds niets op mijn rekening ! Vind dit wel absurd lang duren ..gr huisvrouw
  11. Auteur
    huisvrouw
    Datum
    Ik word hier moedeloos van...geen reactie terug . Ik heb nog steeds geen geld terug gestort gekregen !!!
  12. Auteur
    huisvrouw
    Datum
    Wat moet er nog meer gedaan worden om je geld terug te krijgen ? Ik maak geen gebruik van de tegoed bonnen die jullie me 2x gegeven hebben ..1 x om 3 weken op mijn bestelling te wachten .nu weer omdat de bestelling niet werkt en word me gezegt dat het geld terug gestort is . .ik wil van jullie helemaal niks meer ,dan MIJN GELD TERUG !!!
  13. Auteur
    huisvrouw
    Datum
    Wideally als jullie echt willen laten geloven dat het geld terug is gestort , kunnen jullie ook het bewijs leveren!! Op mijn rekening nog steeds niet ! ..klachtenkompas , kunnen jullie me aub helpen hiermee. Zoals jullie kunnen zien krijg ik gewoon geen reactie meer van hun ..ik heb geen geld terug ontvangen !! Gr huisvrouw
  14. Auteur
    huisvrouw
    Datum
    Bij deze wil ik bevestigen dat ik het geld terug heb ontvangen !! Heeft lang geduurd maar toch bedankt .gr huisvrouw

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wideally.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen