Klacht Wideally.com: Snellere reactie op mailberichten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386426
Gebruiker
Patricia
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige jaar die Alpenglas gekocht gezien op facebook. Uiteindelijk wel ontvangen, na 30 dagen. (dus niet in het beloofde termijn van 15 tot 25 dagen). Er zit totaal geen goede beschrijving bij hoe dat ding zou moeten werken. Daarbij is de reactie zeer slecht!!! .Ik heb op 29 Oktober 2018 een mail gestuurd en op 30 Aprll 2019 antwoord gekregen. Daarna nog een aantal mails gestuurd maar ze reageren echt nergens meer op.

De oplossing

Klantenservice verbeteren ten aanzien van het beantwoorden van mails en het leveren van werkende producten binnen de beloofde termijndagen.

11 reacties

  1. Auteur
    Patricia
    Datum
    Dat is wel vreemd dat ik in het begin wel antwoord op mijn mail heb ontvangen en dan opeens in de spam terecht ben gekomen. De gebruiksaanwijzing is niet te openen. Daardoor heb ik mijn product dus niet kunnen retouren en zit ik nu met een product dat naar mijn mening niet goed werkt. Graag zou ik hiervoor een oplossing zien.
  2. Auteur
    Patricia
    Datum
    Zie je nu doen ze het weer niet reageren.
  3. Auteur
    Patricia
    Datum
    Zie je nu doen ze het weer niet reageren.
  4. Auteur
    Patricia
    Datum
    Zie je nu doen ze het weer niet reageren.
  5. Auteur
    Patricia
    Datum
    Nog steeds geen nieuwe reactie gehad
  6. Auteur
    Patricia
    Datum
    Het zou wel handig zijn als er vanaf het begin al een goede beschrijving bij had gezeten. Een handleiding met plaatjes zou ook wel handig zijn. Hoe moet ik nou weten wat de buis is. Snellere reactie wat betreft de bestelling zodat mensen ook de kans hebben om de bestelling retour te sturen en hun geld terug te krijgen.
  7. Auteur
    Patricia
    Datum
    De reactietijd op een mail duurt nog steeds te lang!!!! Daardoor ben ik nu dus mijn geld kwijt en moet ik maar proberen om alles werkend te krijgen andere oplossing wordt niet gegeven. Ik raad het iedereen aan om niets te bestellen bij wideally
  8. Auteur
    Patricia
    Datum
    Reactie blijft wederom uit aan de kant van wideally
  9. Auteur
    Patricia
    Datum
    wederom geen reactie
  10. Auteur
    Patricia
    Datum
    Goedemorgen Ik heb helaas niets aan de cadeaubon van 20,- aangezien er niets bij zit van mijn smaak in de webwinkel. Ik heb liever dat ik gewoon mijn gehele geldbedrag retour krijg van de Alpenglas. Op jullie kosten stuur ik het Alpenglas retour en krijg mijn 59,95 helemaal retour.. Met deze oplossing zou ik content zijn. Gelijk oversteken mijn geld retour en ik dat Alpenglas opsturen. Ik wacht uw antwoord af.
  11. Auteur
    Patricia
    Datum
    Duurt lang dat Wideally reageert

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kreeg eerst een beschrijving hoe ik de alpenglas moet resetten. Daarna een kortingsvoucher om te besteden in hun (andere) webwinkel. Ik heb laten weten dat ik daar geen interesse in heb en dat ik gewoon mijn geld terug wil. Heb natuurlijk nog geen antwoord gekregen, want ja dat gaat allemaal niet zo snel door de drukte.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wideally.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen