Klacht Wideally.com: Wideally weigert te reageren op mijn klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460669
Gebruiker
ID
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Het product waar ik ruim € 50,- voor heb betaald (alpen glass) werkt niet. Het is een goedkoop prul wat je bij Aliexpress voor 1/10 van de prijs kan kopen. Maar het ergste is dat het niet werkt.
Ik heb inmiddels meer dan 100 mails gestuurd, vanaf aug. 2018.
Ze boden in het begin 3 oplossingen die voor mij totaal onacceptabel zijn. Met korting behouden (ik wil het product niet meer), op eigen kosten terug sturen (naar een ander land met porto ruim € 30,- of nog zo'n zelfde prul opgestuurd krijgen.
Toen ik daar niet in mee ging besloten ze me te negeren, waarschijnlijk in de hoop dat ik vanzelf wel op zou houden.
Dat ben ik dus niet van plan.


De oplossing

Ik wil mijn geld terug en, indien ze het product terug willen, op hun kosten.

10 reacties

  1. Auteur
    ID
    Datum
    Geen reactie van Wideally
  2. Auteur
    ID
    Datum
    Geen reactie van Wideally
  3. Auteur
    ID
    Datum
    Nog geen reactie van Wideally.
  4. Auteur
    ID
    Datum
    Nog geen enkele reactie van Wideally
  5. Auteur
    ID
    Datum
    Nog geen enkele reactie van Wideally ontvangen.
  6. Auteur
    ID
    Datum
    Nog geen enkele reactie van Wideally ontvangen.
  7. Auteur
    ID
    Datum
    Nog geen reactie van Wideally
  8. Auteur
    ID
    Datum
    Nog geen reactie van Wideally
  9. Auteur
    ID
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Wideally
  10. Auteur
    ID
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een reactie van Wideally

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ID
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal geen enkele reactie gehad van Wideally, Het is gewoon één grote oplichters-bende.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wideally.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen