Klacht Widex Gehoortoestellen: Veel storingen met widex gehoortoestellen.

Klachtnummer
# 167579
Gebruiker
L Heidstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoortoestellen via Beter Horen aangeschaft. 05-02-2013 . Widex 440 Fusie Warm.
In de drie jaar dat ik de toestellen heb zijn verschrikkelijk vaak retour geweest naar Beter Horen dat ik nu op een punt gekomen ben dat ik naar een ander merk gehoor toestellen heb geïnformeerd. Als de toestellen worden opgestuurd ligt het altijd aan luidsprekertje of aan vocht ,maar nooit aan de kwaliteit van de toestellen .
Ik heb mijn ongenoegen via Beter Horen kenbaar gemaakt diverse malen.
Ik vind dat voor toestellen met een totale aanschafwaarde van 4063,02 € veel te weinig nazorg is. Als je de toestellen opstuurt dan berekenen ze direct onderzoek kosten zonder eerst na het verleden van de klachtenreeks te kijken.
Ik heb ,5 jaar lang mogen genieten van mijn Optioneel toestellen zonder noemenswaardige klachten. Ik ben op advies van Beter Horen overgegaan op Widex gehoortoestellen. SPIJT. SPIJT.SPIJT.

De oplossing

Geen idee laat ik aan Widex over.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Widex Gehoortoestellen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Widex Gehoortoestellen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen