Opgelost door Wieleroutfits.nl: Geld terug

# 196640
J. Visser

Ik heb een aantal weken geleden een bestelling gedaan bij wieleroutfits,nl en die bestelling gedeeltelijk met een webshopgiftcard betaald. Ik wilde een van mijn bestelde producten retouneren onder de voorwaarden maar ik kreeg een bericht dat dat niet mogelijk was omdat ik de bestelling met een giftcard had betaald. Ik wees hen erop dat ik mijn bestelling slechts gedeeltelijk met de giftcard had besteld. Hierop kreeg ik een schriftelijk antwoord dat ik mijn aankoopbedrag teruggestort zou krijgen. Dat is op heden nog steeds niet gebeurd. Ik heb al 4 keer een mail gestuurd met de vraag waar mijn geld bleef en met de aanmaning het geld over te maken, en telkens kreeg ik bericht dat men ermee bezig was. Aangezien ik het geld nog steeds niet ontvangen heb, besloot ik het maar op deze manier te proberen.

Ik wil het aankoopbedrag van €12,95 terug, zoals mij toegezegd is.

Wieleroutfits.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

J. Visser
    Ik kreeg de dag na mijn klacht meteen bericht dat mijn geld teruggestort is, en het bedrijf heeft zich ook meteen hier aangesloten, top!