Klacht Wieleroutfits.nl: Niet nakomen van recht op omruilen

coan

Ik heb order geplaatst voor boxer. Omdat de maat klein uit zou vallen is een grotere maat geadviseerd. Broek bleek niet meer op voorraad zou zijn. Geadviseerd werd AGU UOMO maat M. Een grotere maat was niet nodig. De broek bleek bij aflevering te klein. Dit kon zonder te passen vastgesteld. Bestelling retour met verzoek een grotere maat. Kosten gemaakt om broek te retourneren a € 6,95 omdat geen retoursticker bijgevoegd was. Binnen twee dagen nieuw pakket binnen met dezelfde ongepaste broek in maat M. Medewerker gaf aan dat eigenlijk een retoursticker in het pakket had moeten zitten en dat de broek niet geruild kon worden. Ik gaf aan dat broek op advies van Wieleroutfits geleverd had gekregen en de broek niet had gepast. Ik verzocht de manager te spreken en mij te beroepen op het recht van omruilen. De manager was druk en zou mij terugbellen. Helaas... Hoe moet je zoiets oplossen? Ik denk mensen te waarschuwen voor starre houding en slechte levering van het bedrijf.

Omruilen van product in goeie maat en compensatie van portokosten.

Wieleroutfits.nl
    Klacht is tijd geleden al afgehandeld.
    coan
    Wieleroutfits zegt de klacht te hebben afgehandeld.
    Dit is geenszins het geval. Ik heb nog steeds de broek AGU UOMO met een te kleine maat onbeschadigd (in verpakking) in bezit. Dit omdat Wieleroutfits de te kleine broek niet wil omruilen voor een grotere maat. Zie klachtrelaas. Wieleroutfits neemt kennelijk niet eens de moeite de klacht goed te lezen en echt inhoudelijk te reageren. Al met al is de zaak zeker voor mij niet opgelost.
    Wieleroutfits.nl
    Beste,

Wij zien iets te voorbarig geweest. In het systeem stond als laatste behandeling 04-08-16, en de aanname was dat dit al verholpen moest zijn excuses.

Ik ga direct uw aankoopbedrag crediteren als u akkoord gaat.

de Fietsboxer mag u gewoon houden.

Met vriendelijk groet,

Wieleroutfits