Klacht Wieman en Sluijs: cv-ketel

Klachtnummer
# 27887
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin januari werd het water in mijn douche niet meer echt heet. Gebeld met firma Wieman en Sluijs. Telefoniste gaf aan: u hebt bij ons een onderhoudsabonnement en dat betekent dat we een monteur langs kunnen sturen om te kijken wat er aan de hand is. Ketel bleek in orde en wat volgde was een rekening van €84, 92 voor arbeidsloon en voorrijkosten omdat er geen gebreken geconstateerd waren die binnen het abonnement vielen. Graag had ik dat van te voren vernomen. Monteur heeft geen andere werkzaamheden verricht.
Daarnaast heb ik een uitgebreid verslag gestuurd naar de consumentenbond met een bijna hilarisch verhaal over wat er op communicatiegebied allemaal fout gegaan is betreffende niet nagekomen afspraken enz.

De oplossing

Ik heb inmiddels de factuur betaald (om te voorkomen dat er een incassobureau ingeschakeld zou gaan worden). Graag terugboeking van het volledige bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wieman en Sluijs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wieman en Sluijs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen