Klacht Wieman en Sluijs: Wieman en sluijs serviceloos

Klachtnummer
# 46086
Gebruiker
Rietje3939
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had vorige week (op een zaterdag) een klacht met mijn cv ketel, dus ik belde de storingslijn van dit bedrijf. Ik werd pas na 5 uur !!! teruggebeld, en er werd mij bijna direct verteld dat ik mij niet zo druk moest maken, en dat ze maandag ochtend wel langs zouden komen. Ik ging hier niet mee akkoord, maar dit leek de jonge man weinig tot niets uit te maken. Ik heb vervolgens 2 en halve dag in de kou gezeten voordat er iemand voor de deur stond. Deze was nog geen 10 minuten binnen en vertelde mij dat het onderdeel dat hij nodig had niet op voorraad was, en dat hij dus de volgende dag ( dinsdag ) terug zou komen om de cv ketel te repareren. Vervolgens belde Wieman & Sluijs mij in de ochtend om te vertellen dat er wat verkeerd was gegaan met de bestelling en dat ze dus woensdag pas konden komen. Donderdag om 16:00 uur kwam de monteur langs. Deze ging een half uur later weg met de mededeling dat alles weer in orde was. De volgende ochtend zat ik weer in de kou. Hopeloos bedrijf!

De oplossing

Compensatie : graag mijn geld terug. Bijna 300 euro voor de reparatie betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties