Opgelost door WierookSpecialist: Douane kosten waar niet voor wordt gewaarschuwd dat dat een mogelijkheid is.

JsdB

Besteld en na 3 weken is het geleverd, maar wel via de douane gegaan waardoor er 25 euro bovenop is gekomen. Niks "gratis leveren aan NL en Belgie" als je pakket gecontroleerd wordt bij de douna. Contact opgenomen met Wierookspecialist maar niks terug gehoord.

De douane kosten vergoed krijgen, omdat ik niet wist dat dat een risico was en ik me nu opgelicht voel en deze website ook niemand aan zal raden.

En nog niks gehoord..
    WierookSpecialist
    Hartelijk dank voor je melding.

Wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt gehad.
    Natuurlijk willen wij dat iedereen tevreden is.

Zou je contact met ons willen opnemen: contact@wierookspecialist.nl met een bijlage van de betaling / factuur van de dounakosten. Dan kunnen wij jou de kosten vergoeden.

Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag.
    Neem dan contact met ons op via contact@wierookspecialist.nl, onze collega's helpen je graag verder.

WierookSpecialist
    Kosten zijn teruggeboekt naar de rekening van de klant.

Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag.

JsdB

Ook een klacht indienen over WierookSpecialist?