Besteld en na 3 weken is het geleverd, maar wel via de douane gegaan waardoor er 25 euro bovenop is gekomen. Niks "gratis leveren aan NL en Belgie" als je pakket gecontroleerd wordt bij de douna. Contact opgenomen met Wierookspecialist maar niks terug gehoord.
De oplossing
De douane kosten vergoed krijgen, omdat ik niet wist dat dat een risico was en ik me nu opgelicht voel en deze website ook niemand aan zal raden.
3 reacties
Auteur
JsdB
Datum
En nog niks gehoord..
Auteur
WierookSpecialist
Datum
Hartelijk dank voor je melding.
Wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt gehad. Natuurlijk willen wij dat iedereen tevreden is.
Zou je contact met ons willen opnemen: contact@wierookspecialist.nl met een bijlage van de betaling / factuur van de dounakosten. Dan kunnen wij jou de kosten vergoeden.
Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag. Neem dan contact met ons op via contact@wierookspecialist.nl, onze collega's helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet, WierookSpecialist
Auteur
WierookSpecialist
Datum
Dit is onze laatste reactie
Kosten zijn teruggeboekt naar de rekening van de klant.
Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag. Neem dan contact met ons op via contact@wierookspecialist.nl, onze collega's helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet, WierookSpecialist
Uiteindelijke oplossing
Auteur
JsdB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over WierookSpecialist?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.