Klacht WierookSpecialist: Misleiding

JaspervanHart

Vandeweek een wierrookwaterval en kegeltjes besteld voor 40 euro. Vervolgens is het verzonden vanuit china... ik had dit gewoon bij aliexpres (komt ook uit china) voor 2.44 euro en 1.44 kunnen bestellen...
Als ik had geweten dat het uit china kwam had ik zeker niet besteld. Mag hopen dat het snel binnen komt....

Een tegemoetkoming en/of het geld terug

WierookSpecialist
    Wij staan in direct contact met een leverancier uit China, die onze bestellingen vanuit zijn warehouse aan onze klanten levert. Wij hebben niets met Aliexpress te maken verder.
    Aliexpress is een platform waar allemaal leveranciers direct aan consumenten verkopen, onze leverancier blijkbaar dus ook.

De actuele levertijd staat vooraf vermeld op onze website. Onze producten worden direct vanuit de leverancier verzonden. Hou daarom rekening met een iets langere levertijd, dan je misschien gewend bent. Doordat wij de producten direct vanuit de leverancier naar jou toesturen kunnen wij enorm besparen op transport- en opslagkosten.

Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren.

Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag.
    Neem dan contact met ons op via contact@wierookspecialist.nl, onze collega's helpen je graag verder.

WierookSpecialist

JaspervanHart
Geen...

Ook een klacht indienen over WierookSpecialist?