Klacht WierookSpecialist: Misleiding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 406652
Gebruiker
JaspervanHart
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandeweek een wierrookwaterval en kegeltjes besteld voor 40 euro. Vervolgens is het verzonden vanuit china... ik had dit gewoon bij aliexpres (komt ook uit china) voor 2.44 euro en 1.44 kunnen bestellen...
Als ik had geweten dat het uit china kwam had ik zeker niet besteld. Mag hopen dat het snel binnen komt....

Gewenste oplossing

Een tegemoetkoming en/of het geld terug
Geboden oplossing
Geen...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    WierookSpecialist
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij staan in direct contact met een leverancier uit China, die onze bestellingen vanuit zijn warehouse aan onze klanten levert. Wij hebben niets met Aliexpress te maken verder.
    Aliexpress is een platform waar allemaal leveranciers direct aan consumenten verkopen, onze leverancier blijkbaar dus ook.

    De actuele levertijd staat vooraf vermeld op onze website. Onze producten worden direct vanuit de leverancier verzonden. Hou daarom rekening met een iets langere levertijd, dan je misschien gewend bent. Doordat wij de producten direct vanuit de leverancier naar jou toesturen kunnen wij enorm besparen op transport- en opslagkosten.

    Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren.

    Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag.
    Neem dan contact met ons op via contact@wierookspecialist.nl, onze collega's helpen je graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    WierookSpecialist

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over WierookSpecialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen