Opgelost door WierookSpecialist: Slechte klantenservice, geen gepaste oplossing, beschadigde producten + product stinkt naar brand!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 415314
Gebruiker
Mar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Contact voordat ik bestelling in ontvangst nam was al totaal niet fijn. Toen de Wierookhouder + kegels binnen kwamen was ik helemaal enthousiast! Maar eenmaal goed gekeken + uitgeprobeerd totaal niet! De wierook stinkt verschrikkelijk! Je hele huis heeft een brand geur ipv een ontspannen geurtje + de brander is beschadigd aangekomen.

Ik heb meteen contact gezocht, maar kreeg erg lang geen reactie. Nu éindelijk reactie: wilt ze mij een nieuwe sturen?! Wat heb ik daaraan als ik totaal niet blij ben hoe dit gaat + de kegels verschrikkelijk stinken. Dus ik kan niks aansteken dan? + dan moet ik weer wéken wachten en dan ben ik nog steeds niet klaar hiermee.

De klantenservice van dit bedrijf is totaal niet fijn en empatisch. Na weer heel lang wachten kreeg ik dus een mail of ik hem ongebruikt en onbeschadigd wil retourneren. Totaal geen empathie tonen, zelfs geen aanhef, geen sorry, helemaal niks! Én hoe wil ik hem ongebruikt en onbeschadigd terug sturen? Als ik al aangeef dat ík hem beschadigd heb gekregen + heb uitgeprobeerd om erachter te komen dat het heel heftig stinkt.

Ik ben dus totaal niet blij en totaal niet te spreken over dit bedrijf. Ik wil mijn geld terug!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug. Dat is de enige oplossing die ik hierbij vind passen!

1 reactie

  1. Auteur
    WierookSpecialist
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,
    Bedankt voor het toesturen van de beelden zoals gevraagd.
    Het spijt ons zeer en we hebben je terugbetaling voor deze bestelling verwerkt.
    Je ontvangt binnenkort een e-mail ter bevestiging van je terugbetaling. Je geld wordt teruggestort op de originele betaalmethode die je bij het afrekenen gebruikte. Afhankelijk van je bank kan dat 4 tot 7 werkdagen duren (dit is aan de bank van de kaart en buiten onze controle).
    Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het me dan weten. We zouden je graag weer als klant willen hebben!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling is ontvangen!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over WierookSpecialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen