Opgelost door WierookSpecialist: Wierookwaterval niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 385958
Gebruiker
J. Reynders
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 1 juli j.l. een wierookwaterval besteld en betaald, bij Wierookspecialist, er zijn diverse mails gekomen dat het product onderweg is maar er is tot op heden niets bezorg. Ook is er nooit gereageerd op een mail die we beantwoord hadden om te laten weten dat er nooit iets is bezorgd.

De oplossing

Geld terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    WierookSpecialist
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk dank voor je melding.

    Wij zullen de bestelling annuleren en het aankoopbedrag terugstorten. Het aankoopbedrag zal binnen 1-2 werkdagen weer op je rekening staan.

    Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag.
    Neem dan contact met ons op via contact@wierookspecialist.nl, onze collega's helpen je graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    WierookSpecialist

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Reynders
Datum
Uiteindelijke oplossing
wierookspecialist heeft het betaalde bedrag teruggestort,het probleem is dus binnen enkele dagen opgelost dankzij de hulp van klachtenkompas
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over WierookSpecialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen