Wij vinden dat WIGro-Productions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht WIGro-Productions: Belofte tot terugstorten koopsom op 22 mei jl. tot nu toe nog niet ontvangen
Details
Klacht
Via internet op 4 april jl. bij de firma WIGro-Productions een smartphone en geheugenkaart besteld. Volgens de website van WIGro-Productions zal dit bedrijf zijn uiterste best doen om binnen 10 werkdagen na het doen van de bestelling de producten te leveren.Na enig mailverkeer, het bedrijf is slecht telefonisch bereikbaar, is op 25 april jl. de smartphone geleverd. De geheugenkaart zou worden nageleverd.
Weer na menig mailverkeer van mijn kant, waarop de heer Jan Groenwold, algemeen directeur van WIGro-Productions sporadisch reageert, kreeg ik te horen dat de geheugenkaart niet opgestuurd kon worden door WIGro-Productions en dat het door mij reeds betaalde bedrag van EURO 29,95 zou worden teruggestort. Op 22 mei jl. is dit aan mij door de heer Groenwold per mail bevestigd.
Inmiddels is het 29 juni 2012 en ik heb het bedrag nog niet teruggestort gekregen, terwijl meneer alle bankgegevens die hij van mij nodig heeft in zijn bezit heeft.
Hoe nu verder?
Gewenste oplossing
Zoals beloofd in de mail van de heer Groenwold, terugstorten van het bedrag van de niet ontvangen geheugenkaart.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.