Klacht Wij fotoservice: slechte service en komt de belofte niet na

AKOLCAK

ik heb een product besteld op maandag 29 mei. Ik zou hem afgelopen donderdag in huis moeten hebben. hierover heb ik zelfs contact gehad. Ze hebben mij beloofd dat ik hem donderdag thuis heb. zo gezegd dus heb ik besteld. tot heden (vrijdag 2 juni) heb ik mijn product nog niet ontvangen. ik heb jullie mail gestuurd 3 dagen terug, nog steeds geen reactie gehad. ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen. ik heb 2 uur en 5 minuten zitten wachten op een medewerker. terwijl er maar 1 wachtende voor mij was. plotseling wordt de gesprek beëindigd??!? 1- wie gaat mijn telefoonkosten betalen? 2- wie gaat mij de schade vergoeden voor het "cadeau" die donderdag geleverd moest worden? ik heb een ander cadeau moeten kopen door JULLIE.

schade vergoeding. oa telefoonkosten en geld terug van de bestelde product. dit ivm te laat leveren (nog heden niet ontvangen) product

Wij vinden dat Wij fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wij fotoservice?