Klacht Wij fotoservice: Zonder de klant te informeren online fotoalbum verwijderd.

N. Sand.

Online album gemaakt op Wij Fotoservice. Het album was erg uitgebreidt. Op 29-07-2017 kreeg ik de volgende respons n.a.v. mijn vraag: Beste heer/mevrouw ,

op 29-07-2017 om 12:24.

Bedankt voor je mail.

Vervelend om te lezen dat je niet meer in kunt loggen met je oude emailadres. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat er wel een account bestaat bij Webprint, als ik dit account bekijk zie ik hier geen album meer opstaan.

Ik kan het album helaas ook niet meer voor je terughalen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Judith

Klantenservice.
=================================
Paar keer over en weer gemaild betreffende dit album. Er is vooraf nooit een mail ontvangen met daarin een waarschuwing dat het album zou worden verwijderd en deze is ook niet in de spam belandt zoals door hen aangegeven. makkelijke uitvlucht! Ik ben niet de enige met deze klacht. Voor een andere mevrouw zijn de bestanden wel degelijk teruggehaald.
De tegemoetkoming van 50% korting is door hen gedaan, maar is slechts een pleister op de wonde gezien de vele uren die er aan het album is besteed. Bovendien is er geen enkele garantie dat het niet weer gebeurd. Een bedrijf wat zo omgaat met je privé gegevens is niet betrouwbaar. De privacy is in het geding en daar let ik scherp op. Wie garandeert mij dat de foto's niet ergens anders boven water komen? Authoriteit Persoonsgegevens zal worden geinformeerd en uiteraard kun je bestanden wel degelijk terughalen.
Dit verhaal dient als waarschuwing!

Bestanden terughalen

Wij vinden dat Wij fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wij fotoservice?