Klacht WIJ: Mapan (internetbedrijf bij Correct te Rotterdam) houdt zich niet aan zijn eigen afspraak!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 106171
Gebruiker
simone
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een klacht over een ondeugdelijk product heeft mapan ingestemd met een financiële tegemoetkoming, maar daarna nooit een cent gegeven en nooit meer op de mail gereageerd. Het gaat voor hen om een klein bedrag 83 euro, maar voor mijn zoon is dit erg veel geld waar hij lang voor gespaard heeft. Erg teleurstellend!

De oplossing

Kom je eigen afspraak na! Het doel is niet om jullie negatief op internet te zetten, maar om mijn recht te behalen.

1 reactie

  1. Auteur
    simone
    Datum
    Mapan heeft totaal niet gereageerd, is ook niet bereikbaar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
simone
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over WIJ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen