Opgelost door WIJ: ondeugdelijk product.

simone

mijn zoon heeft een mobieltje bij u gekocht, die na een klacht terug gestuurd werd. Hij kreeg een nieuwe na een paar maanden. Deze deugde helaas nog niet. Dit ging totaal 4x zo. We zijn nu 9 maanden en vele mailtjes verder. Inmiddels wordt er niet meer op onze mail gereageerd. Telefonisch bent u niet bereikbaar en u heeft mij op verzoek ook niet gebeld. De mobiel werkt nog niet, dit is door een telefoonbedrijf die we naar het mobieltje hebben laten kijken bevestigd. En de 4x retourkosten hebben we ook zelf moeten betalen, (totaal €26,80 extra dus). Herhaaldelijk verzoek van teruggave van de kosten is niet ingewilligd. Mijn zoon is ten einde raad, want voor hem is dit veel geld en hij heeft nog steeds geen goede mobiel. Deze klacht is bij u bekend en u komt ons niet tegemoet. Jammer en teleurstellend dat het via deze manier gaat. Hopelijk lost u het alsnog op.

We willen graag het aankoopbedrag en de 4x retourkosten terug, totaal €26,80 + €111,65 = €138,45

WIJ
    Deze klant is per email bericht om gezamenlijk naar een passende oplossing te zoeken.
    simone
    Mapan wil eerst de klacht van klachtenkompas hebben. Ik wil eerst een goed tegenvoorstel en haal de klacht er dan af, want het duurt al veel te lang. Ik heb hun hierover ook persoonlijk een mail gestuurd en hoop hier samen uit te komen.
    simone
    Gelukkig zijn we er nu samen uit gekomen. Het duurde lang en de druk van klachtenkompas heeft dit ws versnelt. Wij hebben beide water bij de wijn gedaan en zo kunnen we het nu afsluiten.

simone

Ook een klacht indienen over WIJ?