Klacht Wijkopenautos.nl: Auto niet serieus getaxeerd

Famloohuis

wij hebben onze volkswagen touareg laten taxeren via wij kopen autos . nl
De waarde werd afgelopen vrijdag bepaald op 28171 euro. Ik heb een afspraak gemaakt om de auto te laten zien vandaag en krijg nu een bod van 18829 euro. Dat is maar liefst 9342(dit is 33% minder) euro minder.
Hoe niet professioneel en ongeloofwaardig ben je wanneer je deze praktijken er op na houdt.
Dit is een voorbeeld van het misleiden van een klant.

18829

mij in ieder geval van een reactie voorzien

Famloohuis
    Het is echt niet professionee van wij kopen aoutos .nll om niet op de klacht te reageren
    Wijkopenautos.nl
    Beste Klant,

We hebben inderdaad uw auto getaxeerd op onze vestiging. De taxatie heb ik opgezocht en het bod dat wij gedaan hebben is, volgens ons, de huidige marktwaarde van de auto. Die komt, helaas niet altijd overeen met de indicatie die we online afgeven. We proberen dat zo accuraat mogelijk te doen maar zien in sommige gevallen dat het verschil groot is.

Het grote nadeel is dat u ons een zware diesel auto aanbied die bovendien geïmporteerde is. Beide zijn negatieve aspecten die we mee moeten nemen in de prijs die we kunnen bieden voor uw auto.

We begrijpen dat het bod tegenvalt maar kunnen er helaas niet meer van maken.

Een ongeloofwaardig antwoord

Ook een klacht indienen over Wijkopenautos.nl?