Klacht Wijkopenautos.nl: Onprofessionele behandeling

E.D.A. Kusters

Ik krijg online een indicatie van de waarde van mijn auto van (op een haar na) 10.000 €. Vandaag bij de vestiging in Utrecht geweest, niet erg klantvriendelijk de mannen daar en uiteindelijk een taxatie van 4350 €... Zeer ongeloofwaardig en zonde van mijn tijd!

Vooraf een betere indicatie geven zodat je beter kan beoordelen of het interessant is helemaal naar een van de vestigingen te rijden om serieus verder te praten over eventuele verkoop.

Wijkopenautos.nl
    Beste Meneer of Mevrouw Kusters,

Het spijt ons om te horen dat ons bod op uw auto tegenvalt. Op basis van onze online indicatie kunnen wij ons goed voorstellen dat u hogere verwachtingen had.

De online indicatie waarde bepalen wij enkel op basis van uw kenteken en een kilometerstand. Het is moeilijk om op basis van deze gegevens een goed bod te doen op uw auto. Na afloop van onze taxatie op de vestiging doen wij een definitief en bod.

In uw geval lijken we, met onze online indicatie, de plank mis te slaan en daar zijn wij niet blij mee. We zijn daarom hard aan het werk om in de toekomst betere online prijs indicaties af te geven. Het is goed om ook feedback van klanten hierover te krijgen.

Bedankt dat u de tijd neemt om dit aan ons te laten weten.
    Wijkopenautos.nl

E.D.A. Kusters
Ik schiet er niet veel mee op. Hopelijk voor hen ter lering en vermaak.

Ook een klacht indienen over Wijkopenautos.nl?