Klacht Wijkteam Almere: Indicatie verlenging

Klachtnummer
# 105342
Gebruiker
Wesley30
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte,

Hierbij wil ik mijn klacht voorleggen omtrent het persoonlijk gebonden budget. Afgelopen februari heb ik een verlenging aangevraagd voor het persoonsgebonden budget. Er is een een medewerker van de gemeente thuis geweest voor een gesprek en daarna werd het erg stil. Al een aantal telefoontjes verder waarop er niemand is die mij verder kan helpen nog mijn vragen te beantwoorden weet ik niet meer wat ik kan doen. De zorg loopt door en de uitbetalingen kunnen niet gedeclareerd worden. Niemand bij de gemeente het wijkteam of svb kan mij vertellen hoe het gesteld staat met de verlening. Het is van groot belang dat dit snel afgehandeld wordt en aangezien ik er niet meer uit kom vraag ik via deze weg om hulp!!! Hoe en wanneer is de verlening rond? Dat is mijn vraag!!!

De oplossing

Dat de zorgverleners zo snel mogelijk betaald worden, wat nu ruim een maand geleden is.
En dat de indicatie verlenging zo snel mogelijk rond is, wat van belang is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wijkteam Almere hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wijkteam Almere?