Klacht Wijnbeurs.nl: Het lukt het bedrijf mij niet om uit het klantenbestand te verwijderen.

Klachtnummer
# 339183
Gebruiker
ERH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee keer via mail en drie keer telefonisch verzocht om geen fysieke post meer van Wijnbeurs.nl te ontvangen. Ik ontvang tot mijn ergernis nog steeds bijna wekelijks een schriftelijke aanbieding. Het voelt alsof ik gestalked wordt door het bedrijf.

De oplossing

Mij zsm verwijderen uit het klantbestand en geen post meer sturen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wijnbeurs.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen