Klacht Wijnkado.nl: Betaald maar geen goederen gekregen.Belofte tot terugbetaling niet nagekomen. Geen communicatie van bedrijf sinds 14 maart 2013

AndGer

Het betreft de bestelling van wijnflessen van wijnkado.nl op 7-3-2013 en betaald via credit card (€ 55.85) aan WIJNKADO.NL OISTERWIJK NLD. Merchant code: Dir Market-Catalog. De site belooft levering op de volgende dag of een datum naar keuze. De bestelling werd niet geleverd en mails werd traag of niet beantwoord. Omdat het bedrijf zijn levering niet kon nakomen (en gebrek aan antwoorden op mails hierover), verzocht ik om terugbetaling van het reeds betaalde geld. Op 14 Mar 2013 kreeg toen de belofte dat het bedrag zou worden terugbetaald, met "Graag rekeningnummer doorgeven waarop we het bedrag kunnen storten. Dit kan niet voor maandag ivm verblijf in buitenland." Meteen bankinformatie verstuurd. Voor het niet-verkregen bestelling is tot nu toe niets terug betaald. Dit is de kern van mijn klacht. Sinds 14 maart niets meer gehoord. Diverse e-mails - herinneringen aan wijnkado.nl zijn verstuurd op 8 & 9 april, 2 april en 14 maart 2013 hebben tot nu toe geen resultaat gehad.

Het volledige bedrag teruggestort krijgen op mijn rekening zoals ook al was afgesproken. Ik heb immers alle benodigde gegevens daarvoor al meerdere malen gemaild.

Wijnkado.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AndGer
    wijnkado.nl is ook bekend als Kerstens Wijnhandel.
    AndGer
    Terugbetaling is inderdaad inmiddels geregeld. Waarom toch een Nee/niet volledig geaccepteerd: de verklaring van het bedrijf (niet geloofwaardig) en hun manier van met een klant omgaan - geen communicatie/geen excuses. Gebrek aan geloofwaardigheid speelt helaas een rol. Alle mails werd meteen beantwoord - totdat er problemen ontstond. Een bedrijf hoort sowieso de spam te controleren. Gaat niet over een paar dagen maar wekenlang.

Ook een klacht indienen over Wijnkado.nl?