Klacht Wikimedia: karikaturale weergave over mij op Wikipedia door rancuneuze persoon

jvkc.stema

De aan de Kranssen 23 ( 5581 AG ) te Waalre gevestigde stichting Wikimedia maakt zich schuldig aan overtreding van haar eigen huisregels. Deze huisregels houden in dat teksten die op Wikipedia te lezen zijn, strikt neutraal mogen zijn en dus geen elementen mogen bevatten die op revanche jegens een persoon met wie men in de clinch is, mogen inhouden. Desalniettemin staan er sinds 2006 dingen over mij in te lezen die strikt betrekking hebben op het conflict dat ik met een persoon heb en die zich als moderator van Wikimedia en google.nl heeft weten op te dringen om zijn revanche beter tot z’n recht te laten komen. Zie na aanklikken: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rabin_Gangadin Er staat onder de rubriek carrière het conflict dat ik met betrokkene heb. Tot slot is de tekst tegen mij versleuteld zodat ik geen wijzigingen in de tekst kan aanbrengen. Het mogen veranderen in de tekst behoort tot de reguliere huisregels van Wikipedia.Doordat stichting Wikimedia zich bewust is van haar honds en moerassig gedrag reageert men niet op mijn talloze brieven en grieven daaromtrent. Dat wat men ook doet is zich verschansen achter de hoofdvestiging Wikipedia in de VS. Dit is geheel onjuist omdat Wikipedia in de hele wereld agentschappen heeft die als doelstelling heeft om in de lokale taal objectieve informatie over een belangwekkende persoon te verspreiden. Indien men op de naam van een willekeurige persoon ziet men reeds in eerste oogopslag dat de tekst een bepaald lay out heeft. In mijn geval is ook dat verkracht en anders in elkaar gezet.

Mijn eigen neutrale en objectieve /encyclopedische tekst terugplaatsen

Wij vinden dat Wikimedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wikimedia?