Opgelost door Wildcameraxl.nl: Dit bedrijf houdt zich niet aan de afspraken en na weken wordt nog steeds niets geleverd.

T. Brand

Dit bedrijf houdt zich niet aan afspraken. Zo beloven ze de volgende dag al levering maar intussen gebeurt er wekenlang niets. Als je daarover klaagt krijg je een mail met begrip en uitleg dat ze het druk hebben maar verder gebeurt er niets. Heb betaald, merkwaardig dat een bedrijf uit Budel een Duits banknummer heeft en twee adressen in Budel. Niet bepaald vertrouwens wekkend. Dan ineens krijg je te maken met Avaco logistics die het dan z.g gaat leveren. Maar er gebeurt maar niets, intussen ben ik 150 euro kwijt en een illusie armer

Omdat ik het vermoeden heb dat er niets geleverd wordt wil ik mijn geld terug.
Nadat ik nogmaals contact heb opgenomen en het hen duidelijk was dat ik mijn geld terug wilde hebben zij het complete bedrag terug gestort.

Wij vinden dat Wildcameraxl.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wildcameraxl.nl?