Klacht Wildlands Adventure Zoo Emmen: Geen begrip/coulance

Klachtnummer
# 252621
Gebruiker
A.P.J.A. v Gog
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ergens in mei of juni hebben mijn vrouw en ik van onze kinderen toegangskaartjes gekregen voor Wildlands Adventure Zoo Emmen.
We wilden graag in december gaan, maar door ziekte van mijn moeder (90 jaar) en overlijden van mijn zus is het er niet van gekomen. De toegangskaarten zijn 31 december verlopen.
Ik heb een mailtje gestuurd en gevraagd of zij iets voor ons konden doen (dat wij bijvoorbeeld januari of februari alsnog mochten komen).
Antwoord van Wildlands (klantenservice) was dat ze daar niet aan konden beginnen. Regels zijn regels.
Formeel zullen ze zeker in hun recht staan, maar ik had gehoopt dat ze iets meer begrip hadden gehad en enige coulance getoond.
Ik heb gevraagd om het (e-mail)adres van de directeur. Wellicht dat die iets meer begrip zou hebben als ik het aan hem zelf zou vragen. Dat adres heb ik niet gekregen. Hij had volgens de medewerker immers zelf ook voor de voorwaarden gekozen ....

De oplossing

Alsnog verlenging van de toegangskaartjes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wildlands Adventure Zoo Emmen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wildlands Adventure Zoo Emmen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen