Opgelost door Wileyx: Zeer slechte service

Ketel

Op 19 juni 2017 een WileyX zonnebril XL-1 Advanced besteld met de toezegging van mevrouw M. Lindt - Customer Care van het bedrijf om 10% korting te ontvangen omdat mijn vorige zonnebril van hetzelfde merk kapot was gegaan. De bestelling per creditcard voldaan tegen het website tarief van Euro 115,-- exclusief verzendkosten. Na het ontvangen van de zonnebril contact per mail gezocht wanneer de korting verrekend zou worden. Op 24 juni ontving ik antwoord per mail met het antwoord dat het de week erop gecrediteerd zou worden. Op 12 juli opnieuw per mail verzocht aan mevrouw M. Lindt (010-4358479) wat de status van de credit was. Vervolgens antwoord ontvangen dat er allerlei haast klussen waren die belangrijker waren. Op 9 oktober weer om de status verzocht. Geen antwoord meer.

Alsnog de afgesproken korting ontvangen van 10% zaosl per mail was afgesproken en wellicht een excuus vanwege de bijzonder trage afhandeling en het niet reageren zoals afgesproken en toezeggingen niet nakomen.

Wij vinden dat Wileyx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ketel
Blijkbaar is Wileyx geschrokken van de mail van Klachtenkompas.nl aangezien ik binnen 2 dagen een reactie ontving en het geld gecrediteerd kreeg.

Ook een klacht indienen over Wileyx?