Opgelost door Wileyx: Zeer slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 281516
Gebruiker
Ketel
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Op 19 juni 2017 een WileyX zonnebril XL-1 Advanced besteld met de toezegging van mevrouw M. Lindt - Customer Care van het bedrijf om 10% korting te ontvangen omdat mijn vorige zonnebril van hetzelfde merk kapot was gegaan. De bestelling per creditcard voldaan tegen het website tarief van Euro 115,-- exclusief verzendkosten. Na het ontvangen van de zonnebril contact per mail gezocht wanneer de korting verrekend zou worden. Op 24 juni ontving ik antwoord per mail met het antwoord dat het de week erop gecrediteerd zou worden. Op 12 juli opnieuw per mail verzocht aan mevrouw M. Lindt (010-4358479) wat de status van de credit was. Vervolgens antwoord ontvangen dat er allerlei haast klussen waren die belangrijker waren. Op 9 oktober weer om de status verzocht. Geen antwoord meer.

De oplossing

Alsnog de afgesproken korting ontvangen van 10% zaosl per mail was afgesproken en wellicht een excuus vanwege de bijzonder trage afhandeling en het niet reageren zoals afgesproken en toezeggingen niet nakomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wileyx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ketel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Blijkbaar is Wileyx geschrokken van de mail van Klachtenkompas.nl aangezien ik binnen 2 dagen een reactie ontving en het geld gecrediteerd kreeg.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wileyx?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen