Klacht Wilja creatief: had portokstn overgem. vermoedelijk postz.los gegaan,stemp.ontbrak ook van postnl

Klachtnummer
# 28590
Gebruiker
willy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

hallo
ik had wat besteld bij wilja creatief en dat incl. met portokosten overgemaakt. Ik had een mailtje naar dat bedrijf gestuurd en zij zeggen dat er postzegels op de enveloppe hadden gezeten maar vermoedelijk onderweg los geraakt. Toen de enveloppe bij ons aankwam zagen we ook geen stempel van postnl. dus vind ik dat ik niet moet betalen maar wilja creatief. Mijn portowat ik had betaald was voor 3 postzegels.
ik hoop dat het opgelost wordt
met vr. groeten
w. groenendijk
mijn betaalcode is NOI.130523.004008 bedrag 2,16 euro

De oplossing

dat het bedrijf van wilja creatief in amsterdam betaalt
ik heb geen adres of zo want het ging via de marktplaats
ik was niet van plan om te betalen
ik had nl al voor 3 postzegels betaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wilja creatief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wilja creatief?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen