Klacht Willedonker Advocaten: Oplichtingspraktijken die onbestraft blijven.

sad Niet opgelost
Tinekeshome@gmail.com

Nepfactuur opmaken van 3650 euro. Advocaat J van Binsbergen maakte een nepfactuur,die hij op slinkse wijze liet innen door een dagvaarding met expres een foute datum,zodat ik niet zou verschijnen. De 2 aangetekende bezwaren raakten "zoek" Ben bewust buiten de rechtspraak gehouden dat vonden ook de nat ombudsman en de rechtspraak die onderzoek deden. De advocaat liep kort daarvoor nog stage bij de rechtspraak. Belangenverstrengeling.
Rechtspraak beloofde dat ik gecompenseerd zou worden,is niet gebeurd.
Het verstekvonnis had ongeldig verklaard moeten worden, omdat het niet op eerlijke manier was verkregen.Nu int de heer J van Binsbergen 3650 euro dat hem totaal niet toekomt en waar men niets voor heeft gedaan. Advocaten hebben te nauwe banden met rechtspraak,waardoor deze dingen gebeuren.
Willedonker is een advocatenkantoor in alphen aan den rijn dat mensen bewust oplicht voor geldelijk gewin en daar totaal niet mee zit en niet wil meewerken als de ombudsman daarom vraagt.

Mijn 3650 euro terug
Zoals te verwachten heeft firma Wille Donker advocaten niet gereageerd op mijn klacht op klachtenkompas. Als je klanten zulke streken levert zegt dat veel over de mentaliteit van het bedrijf. Kijk er daarom niet van op dat ze niet reageren.

Wij vinden dat Willedonker Advocaten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Willedonker Advocaten?