Klacht Willem 2: Pas een jaar naar datum restitutie voor afgelaste wedstrijd.

Joy

Wij hebben twee tickets gekocht voor de wedstrijd Willem 2 - Ajax die op 26 april 2020 gespeeld zou worden. Vanwege corona is dit afgelast. De tickets waren bij elkaar 78 euro. Ons is een toegoed aangeboden of gevraagd om het bedrag te doneren. Wij wensen echter gewoon ons geld terug en willen geen voucher in de vorm van een tegoed op ons account. Wij zijn hierover al sinds 19-05-2020 aan het mailen met [naam verwijderd door moderator] (manager ticketing) waarbij ons verteld wordt dat geld terug geen optie is. Wij zullen het tegoed moeten accepteren en mochten wij dit niet wensen te gebruiken kunnen wij mei 2021(!) ons geld terug krijgen. Wij zouden hierover een klacht willen indienen. Het feit dat wij pas een jaar na datum ons geld kunnen ontvangen en ons geld dus in zekere zin voor een jaar vast wordt gehouden door het bedrijf vinden wij ronduit schandalig!

Graag zouden wij willen dat onze klacht in behandeling wordt genomen en er gekeken kan worden naar een spoedige oplossing (dus niet een oplossing voor over een jaar). Zoals eerder aangegeven behouden wij het recht op een restitutie (https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/andere-onderwerpen/concert-afgelast) en wensen wij ons geld niet pas over een jaar terug te zien.

Wij vinden dat Willem 2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Willem 2?