Klacht Willy's Trouwauto: Aanbetaling ( € 325) kwijt bij niet afnemen van diensten bruiloft

Klachtnummer
# 392408
Gebruiker
Bruiloft
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte L.S.

Wij hebben voor onze bruiloft verschillende aanbetalingen gedaan. waaronder bijvoorbeeld voor:
- Trouwbus
- Trouwlocatie
- Gemeentehuis

Nu zijn wij helaas genoodzaakt om onze bruiloft af te moeten blazen. Dit hebben wij tijdig doorgegeven aan bovenstaande instanties.
Ook al hebben deze instanties nog geen kosten gemaakt, ze willen de aanbetaling die fors kan oplopen, absoluut niet terug betalen.
Zelfs op een voorstel van ons om de gemaakte kosten voor evt. de informatie gesprekken etc. te betalen, wordt niet op in gegaan.
Bij zowel de trouwbus als het gemeentehuis staat hier niets over in het getekende contract.

De bedrijven zijn erg stug, en voor m'n gevoel wordt er misbruik gemaakt van het feit dat we een aanbetaling hebben gedaan. Erg makkelijk om te zeggen dat deze niet terug gestuurd kan worden.

Uiteraard begrijpen wij dat de aanbetaling in trouwringen en pakken, waarbij de nodige kosten al zijn gemaakt, niet meer terug te krijgen zijn.

Wat zijn onze rechten en mogelijkheden in bovenstaande?

Alvast hartelijk dank voor uw reactie, we ronden dit gezien de situatie graag op een fijne manier af.

Met vriendelijke groet,

Gewenste oplossing

Mijn voorstel is om de aanbetaling terug te storten.
eventueel mogen ze € 50,- achter houden voor de gemaakte kosten van een informatief gesprek destijds van 30 minuten..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Willy's Trouwauto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Willy's Trouwauto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen