Klacht Willy's Trouwauto: Aanbetaling ( € 325) kwijt bij niet afnemen van diensten bruiloft

Bruiloft

Geachte L.S.

Wij hebben voor onze bruiloft verschillende aanbetalingen gedaan. waaronder bijvoorbeeld voor:
- Trouwbus
- Trouwlocatie
- Gemeentehuis

Nu zijn wij helaas genoodzaakt om onze bruiloft af te moeten blazen. Dit hebben wij tijdig doorgegeven aan bovenstaande instanties.
Ook al hebben deze instanties nog geen kosten gemaakt, ze willen de aanbetaling die fors kan oplopen, absoluut niet terug betalen.
Zelfs op een voorstel van ons om de gemaakte kosten voor evt. de informatie gesprekken etc. te betalen, wordt niet op in gegaan.
Bij zowel de trouwbus als het gemeentehuis staat hier niets over in het getekende contract.

De bedrijven zijn erg stug, en voor m'n gevoel wordt er misbruik gemaakt van het feit dat we een aanbetaling hebben gedaan. Erg makkelijk om te zeggen dat deze niet terug gestuurd kan worden.

Uiteraard begrijpen wij dat de aanbetaling in trouwringen en pakken, waarbij de nodige kosten al zijn gemaakt, niet meer terug te krijgen zijn.

Wat zijn onze rechten en mogelijkheden in bovenstaande?

Alvast hartelijk dank voor uw reactie, we ronden dit gezien de situatie graag op een fijne manier af.

Mijn voorstel is om de aanbetaling terug te storten.
eventueel mogen ze € 50,- achter houden voor de gemaakte kosten van een informatief gesprek destijds van 30 minuten..

Wij vinden dat Willy's Trouwauto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Willy's Trouwauto?