Klacht Wilpe.com: Geen geld of product terug na retour sturen onder garantie

Klachtnummer
# 368911
Gebruiker
Vuilnisman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Automatische vuilnisbak ruim binnen garantie kapot. Na afstemming met Wilpe retour gestuurd. Het pakket is bezorgd bij Wilpe (verzendbewijs) en zij kunnen het niet meer vinden. Daarna meerdere malen per mail contact gezocht. Geen reactie. Vervolgens het bedrijf schriftelijk in gebreke gesteld via aangetekende brief. Wederom geen reactie. Juridische vervolgstappen tegen webshops zijn lastig of het geld niet waard. Conclusie: weg geld, weg product. PAS OP VOOR DEZE WEBSHOP: NIET GOED, GEEN GELD TERUG!

De oplossing

Geld terug en excuses voor deze belachelijke manier van consumentenmisleiding.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wilpe.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen