Klacht Wilpe.com: Geld wordt niet teruggestort na defect apparaat.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 345334
Gebruiker
radiator
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Apparaat gekocht bij Wilpe. de radiator gaat binnen de garantietermijn kapot. Ik zoek contact en krijg een retourformulier opgestuurd. Ik stuur het apparaat terug. Ze zouden kijken of het te maken was. Daarna hoor ik niets meer. Na een maand mail ik om te vragen of het apparaat gemaakt kon worden. Geen reactie. Na een week weer gemaild: het apparaat was niet te maken. ze vragen mijn IBAN om geld over te maken. Daarna nooit meer wat gehoord, geen geld gekregen. Ze reageren niet op mijn wekelijkse mails. Ook niet als ik hun officieel klachtenprocedure doorloop.
Heel onrechtvaardig. Zo behandel je je klanten niet.

De oplossing

Het geld terugstorten, zoals ze beloofd hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    radiator
    Datum
    Jammer, Wilpe.com heeft nog niet gereageerd op mijn klacht. Koop nooit bij deze zaak.
  2. Auteur
    radiator
    Datum
    Nog steeds geen reactie. Hoe kunnen deze mensen trots zijn op kun werk? Het zou voor hen toch fijn moeten voelen om te reageren en een transactie eerlijk af te handelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
radiator
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niets gehoord van Wilpe.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wilpe.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen