Klacht Wilpe.com: Heb nog garantie op door mij aangekochte en nu defecte Greendrop plantenspuit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443706
Gebruiker
HansBremmer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wilpe.com/Daystunt reageert niet op mijn klacht mbt defecte plantenspuit

De oplossing

LS Bedrijf gaat nu verder onder naam Daystunt want als ik naar website van Wilpe.com ga kom ik terecht op website Daystunt. Op mijn mails komt geen enkele reactie. Wil dat “Wilpe.com“/Daystunt mijn klacht serieus neemt

2 reacties

  1. Auteur
    HansBremmer
    Datum
    LS Op dit moment zondag 17 mei heb ik nog geen enkele reactie van Wilpe.com ontvangen. Men reageert dus gewoon niet op klachten van consumenten!
  2. Auteur
    HansBremmer
    Datum
    LS Tot op dit moment is er geen enkele reactie van Wilpe.Com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HansBremmer
Datum
Uiteindelijke oplossing
LS Er is van Wilpe.Com GEEN ENKELE GEKOMEN, Wilpe.com is nu Daystunt denk ik want als je inlogt op Wilpe. Com dan kom je op de website van Daystunt. Maar OOK VAN DAYSTUNT GEEN ENKELE REACTIE!!! Niet bepaald klantvriendelijk om niet te zeggen a-sociaal!! Dus consument koop niet bij Daystunt want van service hebben zij nog nooit gehoord!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wilpe.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen