Klacht Wilpe.com: Product heeft nooit gewerkt, werd retour gestuurd via hun systeem en dan niets meer...weg geld!!

Patrick

Hallo, enig idee waarom jullie niet antwoorden op de 11 pogingen die ik heb ondernomen (mails telefoons en zelfs een aangerekend schrijven??) De melding was nochtans simpel. Ik heb een Hofftech cirkelzaag gekocht en het was onmogelijk om het zaagblad erop te monteren. Het toestel is nog onder garantie. Factuurnummer 2018245651. De enige melding die ik per mail kreeg was van het toestel terug te sturen op de manier die jullie mij hebben opgedragen en hetgeen gebeurde met volgende referentie van DHL Afhaalopdracht 7584155P Referentie 2018245651 Gewicht in kg 1,0 Collonummer JVGL06003578WWW0000008369. Waarom weigeren jullie prtinent om enige vorm van antwoord te formuleren op al mijn mails en aangetekend schrijven?? Waarom weigeren jullie pertinent de Europese garantievorschriften na te leven (zijnde 2 jaar). Jullie hebben nu mijn ongebruikt toestel en ik ben mijn geld kwijt. Ik heb dit nog nooit meegemaakt!! Het enige dat ik nog heb zijn alle bewijsstukken van al hetgeen ik jullie heb gestuurd. foto's inbegrepen. Is er iemand bij Wilpe die hierop enig zinnig antwoord kan op formuleren? De eerste melding dateert van 24 mei. Meer dan 2 maanden geleden. Knappe klantenservice. Patrick Dekempeneer 0032472448433

Een nieuw toestel leveren dat wel werkt of geld terug...zoals een klantenservice medewerkster beloofde.

Patrick
Uiteindelijke oplossing Oplossing is dat de garantie niet van toepassing is wegens verkeerd gebruik, hetgeen ik volledig ontken. Maar wat doe je als consument bij een..." woord tegen woord geval...". Goed gevonden manier om zo je verantwoordelijkheid niet te hoeven nemen. Op de vraag waarom er nu pas , na 2 maanden enig antwoord kwam op al mijn mails en telefoons kreeg ik nooit een antwoord. Waarschijnlijk omdat ik hen aangetekend in gebreke heb gesteld. Daarnaast werd mijn klacht bestempeld als laster en eerroof. De medewerkers van hun klantenservice voelen zich door mijn klacht "bedreigd". Ik heb het nooit gebruikte toestel weggeggooid. Bedankt Wilpi.com.