Klacht Wimdu: Loze beloften van Wimdu

Klachtnummer
# 173467
Gebruiker
Karreman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wimdu laat bij het bezoeken van haar site een advertentie zien waarim beloofd wordt dat degene die een ander laat kennismaken met deze bemiddelings organisatie een voucher van € 50 ontvangt als die kennismaking in een boeking resulteert.
Dit is inderdaad ook gebeurd, de betreffende persoon heeft een huis via Wimdu gehuurd. Vervolgens kreeg ik voor mijn eerstvolgende boeking een voucher van € 25,- in plaats van de beloofde € 50,-.
Een langdurige mailwisseling hierover met Wimdu leidde niet tot de gevraagde storting van €25,-.

Het gaat om een klein bedrag, maar het gaat mij meer om het principe: iets beloven moet je ook nakomen.

De oplossing

Ik heb gevraagd om het tekort ontvangen voucher bedrag ( 25 euro) op mijn bankrekening over te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wimdu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wimdu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen