Klacht Wimdu: Wimbu is een zéér fraudegevoelige site

hojo

Geboekt via Windu voor een appartement in Parijs. Na de betaling én het ontvangen van het Windu boekingsbewijs liet de eigenaresse (?) niets meer van zich horen. Het getoonde appartement bestaat daar niet en is inmiddels van hun site gehaald. € 955,- kwijt.
Windu is een zéér fraudegevoelige site omdat:
- de appartementen (en hun eigenaren) blijkbaar niet worden gecheckt. Het werkt als een marktplaats terwijl het zich voordoet als een verhuur site voor appartement/woningen etc. Complete wild-west.
- de getoonde recensies op hun site zijn waarschijnlijk fake en er is géén mogelijkheid er zelf ervaringen aan toe te voegen.
- er geen telefoon nr. noch helpdesk is. (Dit in tegenstelling tot b.v. Booking.com welke wél goed functioneert). Klachten in te vullen op een klachten formulier op hun site. Deze worden middels een email met een klacht nr. beantwoord. De klacht zélf wordt daarin NIET gereflecteerd. Er vindt vervolgens GEEN opvolging meer plaats: u hoort niets meer.

- Antwoord op mijn klacht.
- Checken van verhuurders.
- Zekerheid voor huurders.
- Weren van de mogelijkheid van verhuurders om buiten een gecontroleerd systeem te communiceren met huurders. Op dat gecontroleerde systeem dienen dan ALLE communicaties van-naar opgeslagen te worden.
- actieve bemiddeling huurder-verhuurder indien geschillen.
- helpdesk en tel. nr.

Wij vinden dat Wimdu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wimdu?