Klacht Win By Mail: Na afmelden en persoonlijk aanschrijven blijf ik spam mail ontvangen

Klachtnummer
# 186110
Gebruiker
Marc
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb mij meerdere keren "afgemeld" van dit bedrijf door op de link onderaan de mail te klikken maar ik blijf spam ontvangen. Ook een persoonlijke mailsturen naar dit bedrijf met het verzoek mij te verwijderen uit hun mailinglist helpt niet.
Ook heb ik mij nooit aangemeld voor dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Ik wil uit hun mailinglist. Ook wil ik geen mail ontvangen van dochterwebsites die onder dezelfde organisatie vallen zoals:
SamplestoLike
HomeDeveloper
Winbymail
Emailprijzen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Win By Mail hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Win By Mail?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen