Klacht Win4you.nl: Onterechte afschrijvingen.

Klachtnummer
# 83210
Gebruiker
N.Kortland
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Reeds 3 maal is er 24,95 Euro van een rekening afgeschreven die door mij nog maar zelden wordt gebruikt. Het betreft abonnementsgeld voor Win4You. Ik heb me hiervoor niet opgegeven, want ik doe niet mee aan spelletjes of loterijen. Ik heb bij andere klachten al gelezen dat er geen contact mogelijk is met Win4You. Ze geven ook het nummer van een machtiging die ik nooit afgegeven heb. Ik heb het nu pas ontdekt en mijn bank kan nog 2 van de 3 afschrijvingen terugstorten. Ik heb de rekening nu geblokkeerd voor verdere afschrijvingen.
Hoogachtend, n.kortland@gmail.com.

De oplossing

Ik wil dat de afschrijvingen stoppen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Win4you.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Win4you.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen