Klacht Win4you.nl: Telefonisch benaderd terwijl geregistreerd bij bel me niet

Dirk

Dit bedrijf heeft Fam. Telefonisch benaderd terwijl ze geregistreerd zijn voor het bel me niet register. mevr heeft een verstandelijke beperking en er is sprake van wilsgebrek. Dit is punt 1, als begeleiding belt op dit op te zeggen worden ze vervelend benaderd aan de telefoon. De persoon aan de telefoon van de klantenservice geeft eerst aan dat opzeggen mogelijk is, als begeleiding hun wijst op het feit dat ze niet hadden mogen bellen raakt medewerker geïrriteerd en is telefonisch opzeggen niet meer mogelijk. De naam van de medewerker is Richard Bouwman. Begeleider vraagt alsnog op alles op te zeggen maar de medewerker zegt dat dit niet mogelijk is, ze moet daarvoor terug bellen. We hebben geprobeerd de betaling terug te boeken, maar dat is niet mogelijk. We willen liefst het bedrag van 24,95 terug en alles stop zetten. Hopelijk komen we tot een goede oplossing, begeleiders zijn veel tijd kwijt met het oplossen van dit soort dingen.

Graag willen we de betaling van 1 juli een bedrag van 24,95 terug ontvangen en de loterij per direct stop zetten.

Wij vinden dat Win4you.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Win4you.nl?