Klacht Win4you.nl: Wat valt er te winnen bij Win4you?

opachris

Het bedrijf heeft op onduidelijke wijze toestemming verkregen van mijn schoonmoeder om maandelijks geld van haar rekening te halen. Het is niet duidelijk voor ons wat het bedrijf doet en waarvoor het geld bedoeld is.
Mijn schoonmoeder heeft alzheimer en het is onduidelijk hoe het hen gelukt is om voldoende informatie te verkrijgen om zo het geld maandelijks over te laten schrijven.Dit is gebeurd ergens in 2016 en eind 2016 zijn we erachter gekomen. Via de bank is het gelukt om het geld van enkele maanden te laten storneren en hebben we het rekeningnummer van Win4you laten blokkeren zodat ze niet nog meer geld kunnen vorderen. Het was niet mogelijk om telefonisch contact met het bedrijf op te nemen maar we hebben wel een email gestuurd met de mededeling dat de overeenkomst stop gezet werd.
Wij realiseren ons dat mijn schoonmoeder een aantal maandelijkse bedragen niet meer terug zal kunnen vorderen maar hoopten dat dit voldoende zou zijn richting het bedrijf. Echter op 22 februari van 2018 heeft mijn schoonmoeder een brief van Versure ontvangen met de mededeling dat er nog openstaande rekeningen zijn bij Win4you. het betreft 4 facturen uit 2016. Ze verzoeken met klem om de verschuldigde bedragen zo spoedig mogelijk over te maken doch uiterlijk voor 10 maart 2018. Dit hebben we niet gedaan en weer heb ik getracht om contact met het bedrijf op te nemen. Ditmaal met Versure maar ook daar is het niet mogelijk om iemand te spreken te krijgen.

We wensen van het bedrijf (zowel Win4you als Versure) dat ze ophouden met mijn schoonmoeder lastig te vallen met verzoeken om betaling en wij willen dat de verschuldigde bedragen kwijtgescholden worden. Verder willen wij duidelijkheid omtrent de facturen. Waarvoor is het geld bestemd geweest? Wat hebben ze gedaan met de maandelijkse bedragen die zijn overgemaakt? En hoe is het mogelijk dat een bedrijf op deze manier zomaar makkelijk geld kan krijgen van iemand zonder dat er schriftelijke toestemming is gegeven van een gemachtigde persoon.
Het zou mooi zijn als al het geld wat ze kwijt is aan het bedrijf terug gestort zou worden. En dat het bedrijf niet meer op deze manier mag opereren.

Wij vinden dat Win4you.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!