Klacht Win4you.nl: WIN4You heeft niet correct gehandeld

Klachtnummer
# 90815
Gebruiker
annaee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben in oktober 2014 gebeld door win4you.
Ik ging akkoord met deelname van eenmalig € 24,95. Deze werd 15 december afgeschreven..
Ik kreeg op 5 november een brief met klantnummer en gebruikersnaam en wachtwoord.
In de brief stond dat als je niet meer mee wilde doen in het vervolg, je voor 20 december moest bellen.
Op 10 december heb ik gebeld, kreeg ene Thomas van Dijk aan de lijn die mijn deelname zou stopzetten. Ik vroeg om een bevestiging van deze stopzetting. Nou dat kon niet. Ik mocht erop "vertrouwen" dat het in orde kwam.
Ik was niet verbaasd toen ik zag dat er vandaag 2 januari 2015 (binnen 14 dagen) weer een bedrag van € 24,95 was afgeschreven. Ik heb de incasso terugeboekt en een blokkade op dit bedrijf ingesteld. Denk erover om aangifte te doen van oplichting als win4you mij niet afmeld en geen bevestiging stuurt.
Op dit moment zijn ze tot 5 januari gesloten dus ik kan geen verhaal halen.

De oplossing


Ik wil dat win4you mij definitief officieel afmeld en ik daar een bevestiging van krijg..
Wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Win4you.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Win4you.nl?