Klacht Win4you.nl: WIN4YOU Trap er niet in!!!

J.Bloemink

Feb./Mrt. 2014 is er €24.95 van mijn rekening gehaald van het bedrijf Win4You. Geen idee waar het van was dus heb het via internetbankieren weer terug geboekt verder niks meer gehoord tot en met nu 14 Jan. 2015 ik kreeg een vreemd telefoontje heel moeilijk te verstaan maar het kwam er op neer dat ik nog een bedrag open had staan heb toen gezegd ik weet niet waarvan stuur het maar op en dan kijk ik er wel naar. Ik heb toen de brief(aanmaning) gekregen er stond in dat ik nog een bedrag open had staan van €74.85 dit moest ik binnen 14 dagen betalen anders zouden hun de vordering uit handen geven. maar weet nog steeds niet waar het van was dus heb hun gebeld ook dit keer was het moeilijk te verstaan heel veel geluiden op de achtergrond maar het kwam er op neer dat er gewoon betaald moest worden want ik zou akkoord zijn gegaan waarop ik antwoordde dat ik graag bewijs wil zien dat ik akkoord ben gegaan maar dit konden hun niet geven ( kon administratief niet volgens hun.)
WAT NU??

Ik wil dat dit opgelost wordt. Ik heb hulp gezocht via het consumentenbond omdat er heel veel klachten zijn over dit bedrijf en ik dus zoiets heb dan ga ik niet betalen.
Volgens het consumentenbond is er alleen een geldig overeenkomst als ik ergens voor getekend heb dat ik akkoord ga maar dat heb ik niet gedaan ik heb nergens voor getekend. Ik ben erg boos dat dit allemaal maar zo kan vervolgens bel ik met het bedrijf en word ik gewoon niet goed geholpen!

Wij vinden dat Win4you.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!