Klacht Win4you.nl: Win4you.nl oplichting, onterechte afschrijving, niet op te zeggen

R.S.

Ik ben er achter gekomen dat win4you al sinds 1/10/2014 onterecht maandelijks een bedrag van 24,95 van de bankrekening van mijn schoonvader afschrijft. Nu een totaal bedrag van 474.- . Contact opnemen met het telefoonnummer vermeld op zijn afschrift werkt niet, nummer onbekend. De website www.WIN4YOU.nl is alleen toegankelijk in dien je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt. Anders vind je geen informatie van dit bedrijf. Via google een nummer gevonden 026-8454687 van iemand met dezelfde problemen. Telefonisch benaderd en zeer onbeschoft behandeld. Opzeggen is niet mogelijk daar er een betalingsachterstand is die eerst voldaan moet worden. Dit blijk echter de nieuwe maand termijn te zijn. Volgens hun hebben zij een tape waarop mijn schoonvader akkoord gaat met de afschrijving nadat zij hem telefonisch benaderd hebben, Er is echter geen schriftelijke machtiging, noodzakelijk sinds 1/8/2014 afgegeven. win4you is dus niet gerechtigd om dit bedrag af te schrijven en wilt niet mee werken.

Directe stopzetting contract en terugvordering betalingen daar er geen schriftelijke machtiging is afgegeven. Schriftelijke machtiging is verplicht sinds 1 augustus 2014

Wij vinden dat Win4you.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!