Klacht Windcentrale: Geen verkoop van mijn winddelen; wel onderhoudskosten voor mij.

Klachtnummer
# 513502
Gebruiker
E. Stutterheim
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Windcentrale verkoopt mijn Winddeel niet. Na tien maanden wachten nog niet, ondanks toezegging. Gebeld naar Windcentrale, maar ze geven geen inhoudelijk argument: 'ik heb gewoon pech'. Ik krijg geen geld meer voor de stroomopbrengst maar moet wel voor de onderhoudskosten van de molen blijven betalen.

De oplossing

Nu het bedrag van de waarde van de winddelen aan mij overmaken. Geen onderhoudskosten in rekening brengen.

2 reacties

  1. Auteur
    E. Stutterheim
    Datum
    Nog geen reactie van de Windcentrale.
  2. Auteur
    Windcentrale
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste winddeler,
    Onze klantenservice neemt spoedig contact met u op over het verkopen van uw winddeel. In de ALV is hierover een besluit geweest. Dit zal in de lijn liggen van de door u voorgestelde oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Windcentrale

Ook een klacht indienen over Windcentrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen