Klacht Winka Kunststof Kozijnen: Nieuwe kozijnen zonder afwerking

Klachtnummer
# 291146
Gebruiker
Bono2002
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De kozijnen zijn in drie dagen geplaatst, v.a. 22 nov. 20017 en de afwerking van de ramen op de bovenverdieping gebeurt maar niet. Hij reageert niet op mails, hoe kom ik hier verder mee. Wanneer zou ik zelf een ander bedrijf mogen vragen om dit op te lossen want mijn vertrouwen is nu minimaal naar deze man.

Gewenste oplossing

Afwerking door een vakman

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Winka Kunststof Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Winka Kunststof Kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen