Klacht Winka Kunststof Kozijnen: Onbetrouwbaar bedrijf

Klachtnummer
# 302095
Gebruiker
positiefblijven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

September 2017 kunststof kozijnen voorkamer en douche geplaatst. Tuinplanten vertrapt. Ala. Tegels douche beschadigd. Ala. Maten opgenomen voor twee horren raam en douche, die later zouden worden geleverd. Douche raam blijkt andere scharnierconstructie dan we met Henk hadden afgesproken. Tevens zouden de geplakte randafwerkingen van de vensterbanken worden afgewerkt. Meerdere keren over gebeld en afspraken gemaakt, nooit nagekomen. Altijd was er een smoes zoals de maten zijn zoek, personeel ontslagen. Laatste afspraak was dat 26 maart 2018 monteurs zouden langs komen, maar hele dag niemand verschenen. Sindsdien wordt niet meer gereageerd op telefoon, email, app. Het aanbrengen van de horren is voor ons noodzakelijk daar we erg gevoelig zijn voor muggenbeten en wel graag willen ventileren. Ook tussendoor nog klacht ingediend over scheefzakken van doucheraam. 10 jaar garantie, maar geen service.

De oplossing

Afwerking vensterbanken. Levering van twee horren. Kierstandhouder voor doucheraam.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Winka Kunststof Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Winka Kunststof Kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen