Klacht Winkelenensparen.nl: "Lidmaatschap" dat lijkt op misleiding/oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 272374
Gebruiker
caseys
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik kwam tot de ontdekking dat er maandelijks (al sinds januari 2017) € 15 wordt geïncasseerd wegens een abonnement bij winkelenspaar.nl. Ik heb blijkbaar wel ooit ergens mijn bankgegevens achtergelaten, niet bewust wetende dat ik daarmee € 15 per maand weggooi aan "lidmaatschapsgeld". Als ik me daar (eerder) bewust van zou zijn geweest, had ik een dergelijk abonnement NOOIT afgesloten.....!!!!

De oplossing

Restitutie van 9 maanden ten onrechte betaald lidmaatschapsgeld (€ 135).

5 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor het feit dat u met ons contact heeft opgenomen. Wij helpen u graag verder. Winkelen en Sparen is een online spaarprogramma waarmee u 10% korting kunt krijgen wanneer u online winkelt bij populaire retailers. U kunt tot €300 cashback per maand verdienen.

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail naar u gestuurd.

    En met vragen kunt u hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor het feit dat u met ons contact heeft opgenomen. Wij helpen u graag verder. Winkelen en Sparen is een online spaarprogramma waarmee u 10% korting kunt krijgen wanneer u online winkelt bij populaire retailers. U kunt tot €300 cashback per maand verdienen.

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail naar u gestuurd.

    En met vragen kunt u hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  3. Auteur
    caseys
    Datum
    Ondanks uw bericht dat er een persoonlijke e-mail naar mij zou zijn gestuurd, heb ik tot op heden nog geen inhoudelijke reactie ontvangen. Graag alsnog.
  4. Auteur
    caseys
    Datum
    Helaas, nog geen reactie! Niet een heel serieuze organisatie. Klachtenbehandeling is om te huilen!
  5. Auteur
    caseys
    Datum
    Er is een toezegging dat er "een terugbetaling wordt gegeven voor het lidmaatschapsgeld". Ik ben benieuwd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
caseys
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen