Klacht Winkelenensparen.nl: "Winkelen en sparen" komt belofte tav terugbetaling niet na

sad Niet opgelost
Itara

Vanaf 2015 tm januari 2018 is er door Winkelen en sparen (global collect) maandelijks ten onrechte een bedrag van € 12,- van mijn rekening afgeschreven.
Ik heb hier nooit om gevraagd en ook nooit iets mee gedaan.
Daar ik er bij toeval achterkwam en me werkelijk naar was geschrokken, heb ik hierover in januari 2018 gebeld.
De medewerker was begripvol en verzekerde mij, dat ik alle maanden terugbetaald zou krijgen.

Ik heb tot nu toe 14 keer € 12,- in gedeelten teruggestort gekregen. Hier moest ik overigens wel herhaaldelijk om vragen.

Ongeveer drie weken geleden kreeg ik een e- mail met de vraag, of ik nu alle bedragen had ontvangen. Hierop heb ik gereageerd, dat dit niet het geval is en daarbij dus direct nogmaals gevraagd om de resterende maanden restitutie.

Hierna heb ik niets meer vernomen.

Ik heb vorige week een e-mail gestuurd met de mededeling, dat ik overweeg alsnog een klacht in te dienen. Ook hier kreeg ik geen reactie op, anders dan dat het bericht ontvangen is.

Uiteraard ben ik blij, dat ik reeds een gedeelte van het geld heb teruggekregen, ik vind echter, dat belofte schuld maakt en verwacht nu ook alle bedragen, die op uiterst slinkse wijze zijn verkregen, terug.

Judy Broomans, Delft

Het terugstorten van alle ten onrechte betaalde bedragen, conform ons telefonisch gesprek.

Winkelenensparen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Itara

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?