Klacht Winkelenensparen.nl: 4 X 15,- ongevraagd en onterecht afgeschreven door winkelenspaar.nl met medeweten van megekko.nl

R.A. Comanne

Ik heb enkele maanden geleden een bestelling geplaatst bij megekko.nl. Daarbij kreeg ik de mogelijkheid om bij een eventuele volgende bestelling een korting van 16,87 te krijgen als ik een vinkje plaatste. Dat heb ik gedaan. Blijk ik zogenaamd een abonnement te hebben afgesloten op winkelenspaar.nl. En ze hebben ook nog eens toegang genomen tot mijn creditcardgegevens, want ze hebben inmiddels al 4 keer € 15,- afgeschreven! Eigenlijk weet ik niet wie ik het meer kwalijk neem, winkelenspaar.nl of megekko, maar van dergelijke koppelverkoop die ook nog eens verkocht is als een gratis service vanuit megekko zelf ben ik absoluut niet gediend!

Ik wil mijn 4 X € 15,- geretourneerd zien. Of ik wil dat winkelenspaar.nl mij duidelijk maakt dat ik destijds willens en wetens gekozen heb om in zee te gaan met een ander bedrijf dan megekko.nl, daarbij TOEN al op de hoogte kon zijn dat dit me € 15,- per maand zou kosten én ik daarbij expliciete toestemming heb gegeven voor gebruikmaking van mijn creditcardgegevens. Het zogenaamde "abonnement" heb ik inmiddels stopgezet. Dat hoeft dus niet meer te gebeuren.

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?